dissabte, 13 d’octubre del 2012

Entrevista a Paco Moreno


"És difícil trobar una pel·lícula que m'hagi decepcionat, ja que miro d'aprofitar alguna cosa del producte realitzat."


Entrevistadora: Bon dia, Paco Moreno. Primer de tot agrair-li que s'hagi animat a fer aquesta entrevista.

Paco Moreno: Bon dia. A vosaltres.

Entrevistadora: Des de petit desitjaves dedicar-te al món de la interpretació?

Paco Moreno: Doncs, jo vaig començar a fer teatre amateur als 8 anys i la decisió de dedicar-me va venir els 22 o 23 anys.

Entrevistadora: Recordes el primer contacte que vas tenir amb el cinema?

Paco Moreno: Quan estava estudiant interpretació vaig començar a fer molts curtmetratges amb l'ESCAC i altres escoles de cinema, però la meva primer pel·lícula va arribar al 2010. I va ser molt especial, ja que no era una pel·lícula comercial, sinó d'autor i rodada en anglès. És diu "Maximum Shame".

Entrevistadora: Veig que ets actor, director, productor, publicista... Quina modalitat et motiva més?

Paco Moreno:  Les dues professions més directes són actor i pedagog teatral. Són les que més hi treballo, però també per productores fent càstings i temes de producció.


Entrevistadora: Quin paper és amb el que has gaudit més actuant? Què tenia aquell personatge que et va entusiasmar tant?

Paco Moreno: He tingur diversos papers amb els que he gaudit actuant. Però un especial i recent és a la pel·lícula "REC 3, el génesis", ja que el director Paco Plaza té una forma molt bona de dirigir els actors, treballant molt la creació de l'escena amb improvització per arribar al que vol. Un sistema molt americà i efectiu. I, per a mi, com actor, molt bo, molt creatiu...
Entrevistadora: Qui és aquella persona a la que consideres el teu ídol? Què et transmet per admirar-la tant? 

Paco Moreno: Tinc diverses, per a mi persones molt especials són Marlon Brando i Al Pacino , m'agrada molt la seva manera d'abordar la interpretació, donant molts matissos i treballant molt bé la línia de pensament del personatge...

Entrevistadora: Actualment, en que estàs treballant?

Paco Moreno: Actualment, estic de professor a l'Aula de Teatre de Lloret de Mar . I al gener rodaré una nova pel·lícula amb el director Santi Amodeo ("Astronautas", "El factor Pilgrim", "Cabeza de perro"). El film es dirà "¿Quién mató a Bambi?", i al repartiment hi ha actors com Carles Areces, Jordi Villagram, Quim Gutierrez.


Entrevistadora: Quin és el film que més t'ha apassionat? Quin és el motiu?

Paco Moreno: Tinc més d'una pel·lícula, però una primordial és "El Padrino". He de reconèixer que Coppola és un dels meus directors preferits!!!

Entrevistadora: Quina és la pel·lícula que més t'ha decebut? Quina és la raó?

Paco Moreno: És difícil trobar una pel·lícula que m'hagi decepcionat, ja que miro d'aprofitar alguna cosa del producte realitzat: fotografia, direcció, guió, interpretació...

Entrevistadora: Doncs, moltíssimes gràcies altre cop. Ha estat un plaer.
 
Paco Moreno: El plaer ha estat meu! 


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada